"ALDOM"-Hurtownia Instalacyjno Sanitarna hydrauliczna ,grzejniki,pompy,zawory,kominki,podgrzewacze wody,solary,stelaże wc, zlewozmywaki,szafki gazowe,...

Sprawdź koszyk
Twój koszyk:
0,00 zł
Home › Zasady

Zasady

Warunki Sprzedaży

Żeby zamówienie mogło zostać przyjęte do realizacji wymagane jest podanie adresu dostawy zamówionych produktów. Operator sklepu ma prawo nie zrealizować zamówienia budzącego wątpliwości lub nieprawidłowo wypełnionego (np. niewłaściwy numer telefoniczny lub niewłaściwy adres e-mail, pod którym potwierdzenie zamówienia nie jest możliwe). Zamówienia składane w sklepie internetowym www.aldom-ogrzewanie.pl realizowane są wyłącznie na terenie Polski.


Jak dokonać zakupu?

Towary oferowane w naszym sklepie zostały podzielone na kategorie oraz podkategorie. Grupy towarowe wyświetlają się na stronie głównej sklepu. Klikając na konkretną kategorię towarów na głównej stronie sklepu można rozpocząć zakupy.
Po kliknięciu na zdjęcie lub nazwę produktu, przejdziemy do szczegółowego opisu towaru.

Każdorazowe kliknięcie na przycisk z obrazkiem koszyka spowoduje dodanie towaru do koszyka. Wyszukiwarka towarów pozwala na wyszukanie produktu na podstawie modelu towaru oraz symbolu.

W momencie gdy zakupy zostały zakończone i w koszyku znajdują się już wszystkie wybrane przez Państwa produkty konieczna jest akceptacja zamówienia. Przed dokonaniem zamówienia można jeszcze skorygować stan koszyka zmieniając po prostu liczbę zamawianych towarów, oraz kliknięciu przycisku PRZELICZ a następnie ZAMÓW. Podczas wyboru opcji Koszyk następuje przekierowanie do logowania lub formularza rejestracyjnego (w przypadku gdy są to nasze pierwsze zakupy w sklepie).

Rabaty dla Stałych Klientów

Prowadzimy elastyczną politykę cenową. Stali klienci mogą liczyć na rabaty, nagrody i upominki. Zdecydowanie warto robić u nas zakupy!

Faktura VAT i paragon

Domyślnie do transakcji wystawiamy Faktury VAT (kiedy podane zostaną pełne dane adresowe). Zalecamy podanie numeru NIP (także przez osoby fizyczne).
Dowodem zakupu może być także paragon fiskalny.



Koszty i warunki dostawy

Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty transportu zostały uzależnione od masy przesyłki (łączna masa towaru wraz z opakowaniem w kg), są automatycznie doliczane do wartości zamówienia.
Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczają przesyłki w 24 godziny w dni robocze (w przypadku wysyłki w piątek, klient otrzymuje w poniedziałek).

W przypadku towarów o dużych gabarytach koszty przesyłki mogą być wyższe niż te wynikające z jej wagi. W takim przypadku skalkulujemy koszty przesyłki i przed jej nadaniem klient zostanie poproszony o akceptację.


Bezpłatna dostawa


Darmowy transport można uzyskać również w wyniku indywidualnych ustaleń .

Wymienione rabaty są automatycznie uwzględniane w systemie zamówień sklepu internetowego.


Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia (okres pomiędzy przyjęciem zamówienia a wysyłką towaru) wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień z wyjątkiem sobót, niedziel i wszystkich świąt. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest w terminie do 5 dni roboczych.

W przypadku otrzymania zamówienia na towar o ograniczonej dostępności lub spodziewanej dostawie, czas dostarczenia go klientowi jest wtedy indywidualnie uzgadniany listami elektronicznymi lub telefonicznie.

W przypadku niemożliwości dotrzymania terminu 10 dni kontaktujemy się z klientem informując go o spodziewanym terminie realizacji zamówienia - w przypadku takim klient ma prawo odstąpić od zakupu.


Aktualny status zamówienia

Po zalogowaniu na swoje konto klient ma możliwość sprawdzenia aktualnego statusu zamówionego towaru.


Formy płatności za zakupy

Płatność za zamówiony towar odbywa się poprzez przelew bankowy na podane w wiadomości potwierdzającej zamówienie konto bankowe.
Przy płatności przelewem często udzielamy dodatkowego rabatu.




Zwrot towaru

Klient ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania (decyduje data nadania listu przewozowego). Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest wcześniejsze poinformowanie sklepu o tym fakcie. Towar należy zwrócić w stanie kompletnym (wraz z gwarancją, dokumentacją i akcesoriami dodatkowymi oraz dowodem zakupu) i niezmienionym (w zapieczętowanym opakowaniu). Zwracany towar nie może nosić znamion używania i nie może być w żaden sposób zniszczony. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.


Gwarancja na towary

Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. Oferowane przez nas towary są objętę gwarancją producenta, naprawy gwarancyjne dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są podawane na karcie gwarancyjnej. W razie potrzeby służymy poradą dotyczącą realizowania gwarancji.


Ochrona prywatności

Dokładamy wielu starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych.

‹ Powrót