"ALDOM"-Hurtownia Instalacyjno Sanitarna hydrauliczna ,grzejniki,pompy,zawory,kominki,podgrzewacze wody,solary,stelaże wc, zlewozmywaki,szafki gazowe,...

Sprawdź koszyk
Twój koszyk:
0,00 zł
Home › Regulamin

Regulamin


1.
Właścicielem sklepu internetowego www.aldom-ogrzewanie.pl jest firma Aldom Technika Grzewcza i Sanitarna Marcin Piechowiak z siedzibą w Koszalinie przy ul. Szczecińskiej 57 NIP: 672-136-56-63, REGON: 320356551.
2.
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia, który jest udostępniony na stronach sklepu internetowego.
3.
Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać potwierdzenia telefonicznego przez pracownika sklepu internetowego.
4.
Ceny towarów znajdujących się w Sklepie Internetowym są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
5.
Dane osobowe podawane podczas rejestracji Klienta są wykorzystywane przez Aldom Technika Grzewcza i Sanitarna, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002 r. – tekst jednolity) i nie będą udostępniane innym podmiotom za wyjątkiem organów państwowych do tego uprawnionych. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep http://wwwaldom-ogrzewanie.pl  danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie http://www.aldom-ogrzewanie.pl oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
6.
Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia swoich danych osobowych.
7.
Wszystkie dane osobowe są chronione przed dostępem osób trzecich.
8.
Dla zamówień realizowanych przedpłatą, maksymalny termin realizacji zamówienia, liczony od dnia potwierdzenia wpłaty do dnia wysłania towaru, wynosi do 10 dni roboczych (w większości przypadków zamówienie jest realizowane do 5 dni roboczych).
9.
W przypadkach szczególnych termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Każdorazowo Klient jest informowany o takim przypadku i ma prawo odstąpić wówczas od dalszej realizacji zamówienia.
10.
W wyjątkowej sytuacji zastrzegamy możliwość wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku braku towaru lub jego wycofania z rynku.
11.
Klient ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania (decyduje data nadania listu przewozowego). W celu dokonania zwrotu niezbędne jest wcześniejsze potwierdzenie tego faktu. Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym (w zapieczętowanym opakowaniu) i kompletnym (wraz z gwarancją, dokumentacją i akcesoriami dodatkowymi). Zwracany towar nie może nosić śladów używania ani nie może być w żaden sposób zniszczony. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.
12.
Nie wyklucza się możliwości produktów konfigurowanych indywidualnie lub sprowadzanych na specjalne zamówienie. W przypadku towarów, które Aldom Technika Grzewcza i Sanitarna  uzna za nietypowe lub w przypadku pojedynczej transakcji, może być wymagana wpłata zadatku. Wysokość zadatku ustalana jest indywidualnie. W przypadku zamówienia realizowanego z zastosowaniem zadatku termin na wywiązanie się z umowy wynosi 30 dni dla obu stron.
13.

Za zamówiony towar można zapłacić:

  • -gotówką przy odbiorze towaru (po potwierdzeniu telefonicznym);
    -przelewem bankowym;
14.
Zamówione produkty dostarczamy wyłącznie na terenie RP za pośrednictwem firmy kurierskiej.
15.
Koszt transportu wyliczany jest automatycznie przy zamawianiu towaru i zostaje podany do wiadomości kupującego.
16.
Sprawdzenie towaru w obecności kuriera jest obowiązkowe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z firmą Aldom Technika Grzewcza i Sanitarna - pracownik sklepu udzieli wskazówek jak prawidłowo wypełnić protokół szkody. Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera jest obowiązkowe. Oprócz spisania protokołu, obowiązkowe jest wpisanie w uwagach na liście przewozowym - "przesyłka uszkodzona - spisujemy protokół". Sprawdzenie towaru następuje po podpisaniu listu przewozowego.
17.
Jeśli przesyłka wysyłana za pośrednictwem firmy kurierskiej nie zostanie odebrana przy pierwszej próbie dostarczenia, Klient zobowiązany jest do pokrycia dodatkowych kosztów dostarczenia towaru za każdą następną próbę i koszty przechowywania paczki.
18.
Towar dostarczany jest wraz z dokumentem gwarancyjnym oraz z fakturą VAT lub paragonem fiskalnym.
19.
Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. W przypadku, kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta naprawy gwarancyjne dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są podawane na karcie gwarancyjnej.
20.
W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
21.
Treść Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego.

‹ Powrót